lördag 23 februari 2008

Lyckliga jobb och taxiresor

Honeypies, ni som missade Ring P1 i veckan, klicka här!

Här från fredagens sändning. Lika lycklig varenda morgon jag går till jobbet men denna dag var lite extra lyckad då producenten Tove Leffler bjöd på bullar.

Det är så kul att få samtala med människor i hela landet som ringer in och tar ställning i allt från dödshjälp till abort och kungens vara eller icke vara. I telefonslussen sitter Jasi och Maja som svarar och lotsar lyssnarna/ringarna vidare till mig. Nedan 29 veckor gravida jag i litet utvärderingsmöte.

Ni som inte hann lyssna på radioversionen av min bok Taxi som började i veckan klicka här och välj kapitel. I veckan fortsätter sändningarna i P3 och P4 med Micke Nyqvist, Samuel Fröler, David Dencik, Andreas Wilson, Öz Nujen, Hassan Brijany mfl.

Nedan taximinnen från New York och kapitlet "Manny Mills talar i tungor".

Här en bild jag tog i Alis bil i Los Angeles, kapitlet: "Ali Dalis ädelstenar"

Nu ska jag betala räkningar. Bläää. Mår lite illa idag. C u soon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar