måndag 25 februari 2008

Smärtlindring och droger

Var på förlossningskurs med min älskling. Intressant. Det handlade om smärtlindring idag. Jag tänker ta allt. Från akupunktur till ryggbedövning och lustgas. Rubbet. Och ladda med choklad. Och musik.

Hela Åsö Gymnasiums aula var fullsatt av par som väntar barn. Unga och gamla. Det var så konstigt. Med alla dessa liv i magen. I pausen drog vi till Mc Donalds och laddade med snabbmat. Jag borde börja äta nyttigt.

Nu måste jag kolla Vetenskapens Värld om världens farligaste droger.

Imorgon får ni en bild på min nuvarande figur. Håll ut. Skrattar ni stryper jag er. Jag ser ut som en vattenmelon. Lillsyrran Dimitra tog bilderna idag och hon skrattade så tårarna rann. Empatiförmågan är inte hennes starkaste sida. Hoppas hon också blir med barn snart. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar