tisdag 18 mars 2008

Boxning och galor

Hektisk dag. Började med att maila en artikel, gick på akupunktur, sen soldusch inför morgondagens fotografering. Helt sjukt. Jag stod helt naken med magen i vädret och blev sprejad från topp till tå. Efter fem minuter var jag brunare än chokladen jag stoppar i mig dagligen.Sen blev jag intervjuad av en jättetrevlig ung journalist som boxas och jag blev så avundsjuk. Höstens projekt blir att återuppta boxningen. Sprang på Paolo Roberto och kaxade med honom och det är nog ett tecken också. Jag ska bli en ny Muhammed Ali. Min idol. Nu måste jag skriva igen och packa inför min långa resa. Ikväll är det TV-prisgala på Operakällaren och jag undrar vad sjutton jag ska ha på mig? Den här kanske jag får plats i men passar den in i snökaoset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar