lördag 29 mars 2008

Lördag med LA-bilder

Sov tolv timmar i sträck. Bebisen verkade lika utmattad som mamman. Med morgontidningarna och min älsklingsfrukost framdukad njöt jag av att vara hemma igen. Vi promenerade till stan, jag skaffade stegräknare - lite sent med tanke på att jag skrider fram som en överviktig geisha med tunga myrsteg men ändå. Köpte datasladd och besökte min Johans fotoutställning på Urban Outfitters, Biblioteksgatan på andra våningen som ni måste kolla. Ett smakprov nedan från Seychellerna där jag tyvärr inte var med.

Nu lite bilder från min LA & Las Vegas-resa.

Viceroy Hotels lobby. Här drack jag mitt morgonkaffe, bloggade och läste tidningar:

I Malibu beach, hälsofreakens Mecka, tog jag två wheetgrass-shots i en hälsokostbutik för att härma alla andra:

Smakade småäckligt.

Gravidchock på Malibu Beach, Paradise cove

Efter den här strandpromenaden skrek kroppen efter två rättersfrukost:

Våfflor med sirap och jordgubbar..

Fler bilder från USA har jag infört i bloggarna nedan. Nu ska jag på tjejmiddag hos min kompis Johanna Öberg. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar