fredag 21 mars 2008

Los Angeles med jetlag+ mastodontmage

Pa flyget fruktade min amerikanska granne att jag skulle foda mitt i maten. Hans fru fodde namligen deras tvillingar i vecka 33. Men jag knep over Atlanten.

Jetlagad vaknade jag 3.30 forsta gangen. Borjade konversera med min kompis Litsa vid 4.30. Strax vaknade min andra kompis Irini ocksa. Klockan 5 var vi alla pigga och klara for att ta oss an dagen . Viceroy Hotel ar supersnyggt och ligger i Santa Monica. Fran fonstret glittrar fullmanen over havet.Nar solen gar upp ska vi promenera till piren och sen blir det gigantisk frukost.

Idag ska jag traffa mina kompisar Lina van der Weyden, Meja, Filip Hammar och hans Jennie och helst ta ett dopp i den varma poolen. Jag sander er sol. Gott Nytt Ar till alla kurder och perser och Glad Pask till alla som firar. Sjalv firar jag om en manad. Paskpuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar