onsdag 19 mars 2008

Prinsfika

Var på filminstitutet och lyssnade på James Schamus, manusförfattare och filmproducent som bla. gjort Ice Storm, Crouching Tiger Hidden Dragon och andra filmiska mästerverk. Sen tog jag och min kompis Sofia en chokladsufflé på Soap Bar där vi sprang på Prins Carl Philip. Han är så gullig att jag nästan blir rojalist. Han kramade mig, grattade för magen och berättade att han går militärskola fram till sommaren. Måttligt kul lät det i mina öron. Men prinsen är säkert supersnygg i uniform. Såg Hamlet på Dramaten - to be or not to be...

Fotograferingen idag gick bra och journalisten, stylisten, sminkösen, fotografen, AD:n - alla var ljuvliga. Det blev bullar och skratt och klänningarna kontrasterade vinterstormen utanför fönstret.

Kanariegult är min vårfärg - en sann kycklingmamma.

Jag älskar högklackat!

Nu måste jag packa klart. Flyger till andra sidan jordklotet i gryningen helt själv. Kommer sakna min egen prins J och min familj men jag kommer blogga dagligen om allt fantastiskt som väntar -om jag och bebisen klarar den långa flygresan. Ta hand om er tills vi hörs igen och håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar