tisdag 25 mars 2008

Sista dagen i Los Angeles

Ni fragar om akupunktur. Jag tar akupunktur regelbundet infor forlossningen for att jag inbillar mig att det hjalper mig slappna av, balansera hormoner, fixa somnen och mildra sotsuget. Prova. Det ar godkant av landstinget och jag gar pa mitt frikort.

Nu till min sista storslagna dag i Los Angeles. Borjade med frukost och shopping kring Rodeo drive.

Konstaterade att Louboutin och Jimmy Choo inte skapats for svullna gravidfötter. Inhandlade billig kosmetika och bebisprylar istallet. Tog manikyr & pedikyr for 180 kronor. Efter en ansiktsbehandling som fick min hy att skina som en sol attackerade jag ett bageri.

Middag pa mitt favorithak Chateau Marmont. Brevid satt Cameron Diaz, Eva Longoria, Alicia Silverstone och andra som verkade ha askul. De skrattade och kedjerokte och tog en matbit emellanat.Vi var ocksa ett skont gang med Filip Hammar och hans Jennie, Meja, Sofia Eng, Lina van der Weyden, Angelina Jolin och hennes Stefan. Hovmastaren kom och pussade pa mig och pratade om sina relationer. Han var saker pa att vi kande varandra och jag spelade med.

Söta, smarta, roliga Filip och hans lika söta, smarta Jennie.

Underbara Angelina, en riktig ängel, och hennes Stefan.

Nu drar vi till Las Vegas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar