måndag 28 april 2008

Aprils sista måndag

God morgon och God Vecka! Passa på och gör det bästa av denna sista aprilvecka 2008. Själv är jag bedrövad av allt jag läser i tidningarna - flickan som levde inlåst i en källare i 24 år av sin egen far och fick sju barn med honom - vad är det som händer i världen?

I detta mörker krävs kraft att sprida ljus och det måste vi hjälpas åt med.

Nu måste jag skriva en Metro-kolumn på en timme för igår var jag alldeles för trött, påskmätt, fortfarande förkyld och somnade framför "American Gangster".

Undrar om jag blir mamma denna vecka? Men jag tror jag föredrar ett maj-barn. En kompis kommer förbi med en förlossnings-hypnos-cd som jag ska lyssna på. Sen ska jag skriva en födelseplan.

I eftermiddag är jag med i Mix Megapol hos Per & Susanne och talar om framtidens nyheter. Hoppas jag inte hostar sönder deras sändning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar