tisdag 22 april 2008

Smått & Gott

Olov V. förlåt om jag gjorde dig ledsen. Det var inte min mening. Mår man dåligt är de svältande barnen ingen tröst men enligt experter verkar 80-talisterna vara känsligare än tidigare generationer med illusionen om en livsstil som är närmare Baywatch än Bagarmossen. De läkare som uttalar sig i SvD borde veta.

I övrigt - jag är fröfreak. Älskar solrosfrön, pumpafrön, linfrön mm och använder dem i det mesta- från sallader, till gröt och musli.

Igår fick jag ett mms från min kompis Chepe i Latin Kings som just fått en fantastisk flicka, Alicia! Grattis. Hoppas det är min tur snart. Sammandragning och småverkar kommer frekvent och jag är klar med den här graviditeten. Min grekiska förläggare som fått samma datum som jag 9 maj kommer att sättas igång tidigare för hennes bebis väger 3,5 kg och grekerna vill inte förlösa för stora barn. Tänk om min är jätte-stor?

Läs Ulku Holagos krönika i SvD och bli arg på Rikspolischefen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar