onsdag 30 april 2008

Utlottning av min kompis Kirre

Satt med min barndomsvän Kirre på Monteliusvägen och njöt av soliga Stockholm som visade sitt vackraste anlete. Kirre är en fantastisk kille som jag växte upp med i Rinkeby. Nu bor vi båda på Söder. Varm, omtänksam, smart, påläst, berest. Han är taxichaffis och reser ett par månader varje vinter och en månad om somrarna. Han älskar att diskutera musik, politik, fotboll och film. Nu har det tagit slut med hans japanska flickvän. Han som skulle bli världens bästa make och pappa är nu singel och det är synd för han är inte heller den sliskiga casanova-typen. Kirres enda nackdel är att han är Djurgårdare. Nu lottar jag ut honom till en fin tjej i Stockholmstrakten. (Han kommer strimla mig i bitar)

Finnes: Min kompis Kirre

Sökes: Omtänksam, äventyrlig, rolig tjej som söker en trogen, lojal, passionerad man att resa och leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar