måndag 26 maj 2008

Kolik-Kalabalik

Från att ha varit fascinerad över detta rofyllda knyte som sprider harmoni i hemmet har vi tillbringat en mardrömsnatt när jag och J undrat vad vi kan göra för att få vår lilla fjäder att sluta skrika så hela lägenheten vibrerar. Vi försökte allt. Inget funkade.Hon vevade med de små händerna och jag åkte på några snytingar. Men hon var tröstlös och vi maktlösa. Nu somnade vi en halvtimme vid 10.00 och jag är helt groggy. Måste skriva en Metro-kolumn och min lilla kärlek ska på hörseltest med sin pappa. Undrar om det är all glass jag ätit som stör hennes mikroskopiska mage? Jag får väl ringa Sjukvårdsupplysningen eller BVC och fråga vad kolik är och hur man botar det. God Bless us. Alla bota-kolik-tips är välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar