söndag 25 maj 2008

Mammas Dag mm.

Grattis på Mors Dag alla mammor i världen! Jag firar för första gången och tackar min lilla sockervadd för att hon gjort mig till mamma. Jag önskar mig en bärsjal i Mors Dags present eftersom ni hyllar den i kommentarerna. Var hittar jag en fin sån?

Vi firar genom att bjuda hit våra mammor på bakelser, bebisgull och blommor.

En födelsepresent som är tradition i många andra länder hade också suttit fint.Mina väninnor i Grekland och USA får diamantringar av sina män som tack efter förlossningen. Den traditionen tycker jag vi måste anamma även här fort.

Natten har varit tuff men vi får skylla oss själva för vi höll bebban uppe under melodifestivalen och sen blev hon alldeles speedad och gnällde i ett. Sorglig flopp för Charlotte. Ryssland var inte värd förstaplats. Jag hade hellre sett Armenien som vinnare.

Min bebis och min älskade systerdotter Jordana som snart fyller 8 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar