fredag 20 juni 2008

Midsommarmys

Funderar på att stämma en grekisk tidning som snodde bilder på min blogg och publicerade stort. Hade det varit bilder på mig hade jag struntat i tilltaget och brottet mot de pressetiska reglerna. Men nu tog de BB- och bebisbilder. Jag blev helt knäckt. Nu försöker jag sansa mig och se hur jag bäst kan bemöta detta. Vi har haft en ljuvlig midsommar med tre sömnpass, solsken, fågelkvitter och mycket lek och leenden som skulle få inlandsisen att lossna. Jag, J och Melina är på farmors lantställe, helt själva och bara njuter. J fixade fin sillunch och lärde mig en nubbevisa som jag inte längre minns. Vårt lilla hallon sover i vagnen, vi läser böcker i solen och total tystnad råder. Jag är lycklig. Hoppas ni får en fin midsommar allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar