måndag 21 juli 2008

Skippar Skipper

Friends, solen steker och vi ligger pa stranden. Mellie har borjat snutta frenetiskt igen men hon har ocksa fatt tillagg. Den grekiska doktorn tyckte att hon ar bortskamd for att hon inte vill ligga ensam for lange. Hemskingen. Alla mina vanner kramar och gullar med henne konstant. Nyss kom en tjej pa stranden och grat. Hon hade lamnat sin 4-manaders bebis i Aten och saknade henne sa hjartat holl pa att spricka. Nu vill hon hela tiden halla i Melina. Jag bjuder pa det i terapeutiskt syfte. Tjejen berattar att hon nu ska ta till kniven och fettsuga bade mage och lar. Galet. Jag skiter i mina valkar och kurvor. Det blir Beach 2009 for min del. Skippar Skipper och borjar trana i september.

Nu jagar en paparazzi mig pa stranden. Jag har gomt mig i hotellreceptionen och bloggar. De letar bland solstolarna. Haromdagen tog nagon bilder nar jag ammar pa stranden. Vilka nissar. Stackars J blev filmad i granderna trots att han skyr publicitet. Min mamma smsade: Johan ar pa TV! Nyhetstorka i grekiska medierna. Men jag ska inte klaga. Igar var vi ute med Helena Paparizou och da kan man snacka om att bli jagad av knattefans.

Firade min fodelsedag pa en nattklubb och min kompis passade Melina. Nar jag fick syn pa en mobilbild pa Melina som min kompis D tagit pa henne sprutade tuttarna och jag ville hem hem hem. Vi dansade till gryningen och jag hann hem till morgonamningen. Moderskap ar roligare an festande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar