fredag 29 augusti 2008

Pascalidou-Poker

Tack signaturen Skrabban för en snygg sammanfattning av min blogg!

Björnen skriver: Tror jag sag dig pa tv nyss, pokermiljonen va? synd att du akte ut, lite otur där...

De har repriserat den där Pokermiljonen hundra gånger nu. Jag åkte dit som en total nybörjare. Gick till final på att snacka sönder proffsen och på psykologiskt övertag. Sen åkte jag ut när jag hamnade i emotionell obalans efter tjafs med Peter Swartling. Det var inte otur. Det var naturligt med tanke på att jag inte kan spela poker och mina motspelare inte gjort annat de senaste 100 åren. Att jag kom till final var ju den stora skrällen. Sen dess har jag inte spelat igen. Jag cashade hem och vinkade farväl.

Puss på er. Nu sänder jag sista Ring P1 för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar