tisdag 26 augusti 2008

Polarpriset

Gick med min mamma till läkaren idag för att de ska ta henne på allvar och inte avfärda henne för att hon bryter och är en timid, tacksam människa som inte ställer krav. Sen fikade vi på Mocco och jag presenterade mamma för Lill-Babs som var där med sin dotter Kristin Kaspersen. Det slog mig hur olika liv våra mammor levt. Mamma och jag firade med var sin bulle.

Var på Polarpriset med min kompis Jessica Folcker. Alla var där. Kungafamiljen, regeringen, musikeliten och alla man kan tänka sig. Pink Floyd fick pris av statsminister Fredrik Reinfeldt som var riktigt rolig i sin motivering. Jag har bilder men hinner inte ladda upp dem idag. Imorgon kommer de. Promise. Kom hem och ammade min söta sockerärta som varit med sin pappa och berättade allt skvaller för J om "Polarpyret". Han undrade vad jag menade. Insåg att det är mer Polarn & Pyret i mitt lilla huvud än Polarpriset. Det var ändå kul att mingla lite. Fin i håret var jag också efter att ha fått håret färgat och stylat av Marina Holland på Matrix. Tror jag faktiskt var finare i håret än självaste drottning Silvia. Nu har jag håret fullt med nålar som J måste plocka bort. När man slutar amma tappar man tydligen hår. Mötte Martina Haag som berättade att hon ammade sina barn i två år var.

Nu måste jag läsa lite tidningar inför morgondagens Ring P1. Ring in och lyssna. Det är superkul.

Min lillasyster är i tidningen. Klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar