tisdag 16 september 2008

Girlpower

Igår kväll var det stor samling på Teatergrillen. Vi var nio tjejer, typ Sällskapet De Nio fast mindre poetiskt, som avhandlade allt från mirakelmascaran från USA som fått mina väninnor att fladdra med fransarna alá Garbo till billigaste elbolaget till hur man hanterar viljestarka bebisar och hur man ska få dem att hoppa över nattmålen. Kom hem lagom till 23-amningen och lyckades ändå inte få mitt frö att hoppa över 3-maten. Det var en underbar kväll och idag är jag piggare än på länge.

Oprah är USAs mest generösa kändis. Bara förra året donerade hon 50 miljoner dollar till utbildning och sjukvård. Igår såg jag hennes intervju med Tom Cruise som var väldigt rakt-på-sak men ändå vänlig. I love Oprah.

Signaturen Bambi skriver om barnvagnsbio! Åh jag vill också gå på barnvagnsbio! Var kan man gå? Tänk om bebisen bara skriker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar