torsdag 23 oktober 2008

I Grek-TV

I väntan på att få kliva in i studion till Natalia Germanous show i Alpha.

Natalia var för övrigt den som skrev texten till Helena Paparizous vinnarlåt: My Nr 1. Vi har många minnen från segernatten i Kiev.

Här sitter jag i mitten och får frågor från både höger och vänster.Jag levererade men gjorde ett dåligt klädval. Efter programmet ringde folk och frågade om jag var gravid igen. Det kan man ju tro.

Sissi, den mörka, har också just fått en bebis som är tre månader. Bebisen bor hos hennes mamma i Thessaloniki och Sissi pendlar till TV-jobbet i Aten. Galet.

Bilden till vänster är direktsänd från studion. Bilden till höger är från tiden innan franska revolutionen. Det är före och efter moderskapet. Ni ser hur trött jag är nu.Orkar knappt hålla ögonen öppna.

När jag ändå lyckas öppna ögonen då jag inser att jag direktsänds när reportaget om mitt liv spelas upp ser jag ändå ut som en zombie. Här följer en bild från den grekiska Melodifestivalen som jag presenterade 2005,

Nu kan jag bara vara mamma ett tag och amma, byta, leka, gosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar