måndag 29 december 2008

Alexandra - ett namn att vara stolt över

Idag fick jag ett jättefint julkort av min kompis Lina som bodde i LA och nu flyttar till Geneve. På kortet står:

"Alexandra - Grekiskt namn som betyder Människornas beskyddare

Håller huvudet kallt och behåller balansen vilket gör att hon är en bra ledare. Är lojal mot släkt och vänner. Uppskattar allt det vackra i livet. Är en framåtsträvande och intelligent tänkare. Alexandra är ett namn att vara stolt över."

Det är ju jag i ett nötskal! Mina gravid-och amningskläder går också till en Alexandra ser jag när jag läser era kommentarer. Alexandra var först till blogg. Ni andra, misströsta inte, jag delar med mig av allt. Du som vill se bild på min sambo Johan, skrolla tillbaka till våra dagar på Franska Rivieran i oktober. Där är min kära J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar