söndag 28 december 2008

Amnings-och gravidkläder skänks bort!

Önskar jag kunde bjuda er på Barbros (svärmors) sagolika sill- sushi släng dig i väggen!

Tack Susan och alla ni andra för ert engagemang i min resa. Nu är jag bara på jakt efter en flytväst för bebisar. Idag hälsade vi på Melinas gammelfarmor Margareta 94 år. En fantastiskt fin kvinna. När vi berättade för henne om vår resa och när vi kommer hem igen svarade hon: "Hoppas jag lever då." Det knöt sig i hjärtat.

Min kompis Kirre hade inbrott i sin lägenhet i natt. Idioterna bröt sig in med en kofot, snodde hans taxikassa på 10.000 kr, hans grekiska pass, en kamera och tre hyrfilmer. De lämnade dator, platt-TV och splitterny svindyr cykel och hans gedigna DVD-samling. Nu vet vi inte om han kan följa med oss på resan utan pass. Och självklart köpte vi flygresor utan avbeställningsskydd.

I övrigt, jag har en kasse amnings- och gravidkläder som jag vill ge bort. De är i fint skick och jag har bara använt dem ett fåtal gånger. Först till kvarn kan hämta lyckoplaggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar