onsdag 31 december 2008

Årets sista lista

Så här i sista stund vill jag passa på att göra årets sista lista med 2008 års höjdpunkter:

Årets händelse: När Melina kom till jorden!

Årets man: Barack Obama -Yes we can!

Årets roligaste resa: Kärleksweekend i Eze på Franska Rivieran.

Årets magasin: Vanity Fair med Carla Bruni som covergirl

Årets upptäckt: Marianne Höök genom Anette Kullenberg

Årets pryl: Stavmixer

Årets bästa bok: Go’boken

Årets knäppaste resa: Las Vegas i åttonde månaden med mina tjejkompisar

Årets roligaste jobb: Ring p1

Tack till er alla för ett underbart år, för alla tips och råd, alla berättelser och bekännelser, stöd och snytingar. Ni finns i mitt hjärta. Bloggen har varit en kär vän under graviditet, förlossning och den första tiden när man kan känna sig lite ensam, vilsen och skör. Tack för att ni fanns vid min sida. Nu ska jag ta er med på en ny, magisk resa och låt oss hoppas att 2009 bär famnen full av kärlek, glädje, skaparkraft, gemenskap, flow och flärd, hälsa och harmoni och massor av skratt!

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar