tisdag 30 december 2008

Söta Susan, fantastiska foton och svenska sötingar..

Tänk vilka fantastiska människor det finns i vårt land! Susan, (kolla hennes blogg -klicka här!) läste min efterlysning och erbjöd mig sin vagn som hon grävde fram från källaren. Så generöst och omtänksamt. Tack söta Susan.

Jag skänkte mina amningskläder till Clarissa som visade sig vara en härlig tjej med en liten docksöt Ava. Vilka magiska möten en blogg kan föranleda. Det är årets behållning. Nätets närhet.

Lunchade med min kompis Ann och hennes hjärtekrossare Hjalmar 5 månader som har ögon blåare än båda himmel och hav. Vi avrundade med gräddklädd kladdkaka. På årets sista BVC-besök kissade Melina ner hela stället och vägrade vågen- precis som sin mor. Därefter fikade vi med chica Nisha och hennes gulliga Nora på Mocco och passerade coola café Banji på Nybrogatan 40 som ägs av mina sköna Rinkebykompisar Erik & Bogdan. Prova hummersoppan och njut av min Johans briljanta fotokonst på väggarna.

Jag är tillsammans med världens bästa fotograf! Kolla flera bilder - klicka här!

Det här lovar bloggarna (metro.se) Läs mina nyårslöften på länken. Vad har ni för nyårslöften? Hur firar ni nyårsafton?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar