onsdag 17 december 2008

Tipp Tapp och julklappar

"Hej underbara Alexandra!
Jag undrar hur du ska fira din jul (med tanke på att det är Melinas första) och vad du ska köpa din din söta dotter=)God Jul och Gott nytt År!"

Kära du, jag har redan julångest. Det blir förhoppningsvis en fridfull, familjär och småskalig jul. Vi har avbett oss julklappar och vill familjerna absolut köpa något står det pocketböcker på önskelistan eller saker till Melina. Vad jag ska ge Melina vet jag ännu inte men på nyår åker vi till Asien så då får det väl bli någon kokosnöt. Själv önskar jag mig fyra timmars sömn i sträck. Hur gör ni med julklappar?

Min älskade systerdotter Jordana när hon hälsade på mig Julen 2005 i Aten. Här på Syntagma-torget framför julgranen som nyligen brann ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar