lördag 31 januari 2009

Lever Flodis?

Var på Teatergrillen med mina underbara tjejkompisar.

Annika t.h. om mig är en ganska ny kompis. Hon överraskade mig med att hon började prata om Flodis. Jag var bara ett barn och Flodis var stor och cool. Och älksvärd på något sätt. Han gick där som en annan "dude" med sitt långa hår och sitt sköna leende och jag minns att tjejer i hans ålder var kära i honom. Hans mamma var finsk och hans pappa marockan. Flodis bodde på min gård i Rinkeby. Vi gick i samma skola. Knutbyskolan. Det låter värre än vad det var. Flodis ruskade mig huvudet. Han gick i sexan när jag gick i trean tror jag. Nu visar det sig att Annika var kompis med honom. Jag har inte sett Flodis sen jag gick i mellanstadiet. Nu har jag bestämt mig för att ta reda på om han lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar