torsdag 23 april 2009

Bonjour Tristesse!

Signaturen Anna skriver att min blogg har blivit tråkig. Jag leder Ring P1 på morgnarna och går raka spåret hem för att kurera en envis influensa. Min bebis är ännu sjukare och livet känns ganska trist just nu. När man inte ens orkar ta en promenad i parken finns det inte mycket att skriva om. Så både jag och bloggen är ganska tråkiga just nu. Faktum är att bloggen snart går en längre vila till mötes. Efter Melinas första födelsedag i maj ska jag bara skriva när lusten kallar. Då ska vi ut och resa till Frankrike, Kroatien, Italien, Gotland, Stockholms Skärgård och Grekland. Och jag ska börja jobba igen. Men tills dess får ni följa med mig. I grått och vått. I torrt och trist. I nöd och lust. I glädje och galenskap. Det kommer bättre dagar, jag lovar. Bara familjens feber dämpas en smula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar