onsdag 13 maj 2009

Nu ska ni bildbombas

Efter klagomål av Anna ska ni nu bildbombas. Oretuscherad vardagsromantik. Från frisersalongen i gryningen. Nyklippt och nyfärgad:

Sen kaffe hos underbara Bogdan från Rumänien och Rinkeby på Café Banji på Nybrogatan:

"Rumäner dummare än vi skandinaver" (metro.se) läser jag att Dansk Folkepartis EU-parlamentariker Mogens Camre har sagt. Vad är det för rasbiologisk rappakalja? Snubben borde låsas in på ett museum med unkna idéer på historiens soptipp. Själv föddes jag i Rumänien och har inte drabbats nämnvärt av detta. Hemma nattade jag Melina som somnade för sista gången som bebis för att vakna upp som barn! Imorgon fyller hon ett år! Då blir bebisar barn har jag läst. Nu poserade jag för Johan i ny frisyr och klänning!

Har skrivit en radiokrönika, mailat hundra personer och varit på bokrelease med Ulf Dinkenspiel och Carl Bildt. Den siste rev av några rejäla skratt. Han är snabb i repliken Bildt. Nu ska jag snart resa runt i landet och filma för SVTs EU-valvaka. Vilka vill vara med och bli intervjuade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar