tisdag 4 augusti 2009

Kaninlunch

Till lunch blev det Roger Rabbit. Pa Kreta ar kanin i loksas en specialitet. Melina som sjunger om den lilla kaninen slickade sig om munnen utan att veta vad det var hon at. Pa stranden lekte vi med stenar, hinkar och spadar och sen ger hon mig en liten brun sak som jag snart inser ar en bajskorv. Vem den tillhorde vet jag inte men min bacillskrack fick mig att springa till duschen och skrubba oss rena. Nu vill jag hem. Jag ringer alla charterbolag men det finns inte en flygstol kvar. Paniken krullar sig. Basta for bad och bus. Jag ser fram emot inskolning pa dagis och vardag med jobb och fasta rutiner. Nu har jag samlat pa mig ljuvliga recept som jag vill testa i mitt kok. Har ni last min kolumn? Kändisarna får oss att öppna ögonen (metro.se) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar