lördag 12 september 2009

Kändisdjungel -Nej Tack!

Nu när de åkt till sitt träsk kan jag läcka. Jag blev tillfrågad om att medverka i "Kändisdjungeln" i TV4 redan i juni. När jag frågade vilka andra som skulle med till träsktillvaron fick namn som Zlatan och Lars Adaktusson. Efter ett stort gapskratt bad jag dem återkomma när Zlatan var bokad och klar. De återkom och envisades och lite smickrad blev jag allt när jag fick löften om lyx och feta pengasummor. Men trots ihärdiga påtryckningar och avancerad argumentation stod jag fast vid mitt Nej. Jag har hittills tackat nej till allt från "Let's Dance" till allehanda kändislekar så varför kräla i lera och begravas levande när man har en sockervadd här hemma som gör varenda dag till ett äventyr? Nu ser jag uppställningen och jag kan bara konstatera att jag tackar min lyckliga stjärna och min ryggrad för att jag avstod och för att jag slipper tjafsa med Fritjofsson om tre riskorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar