måndag 19 april 2010

Halvåtta-klänningen

Annelie Larsson skriver:
"Hej Alexandra !

Undrar över klänningen du hade på dej i "halv åtta hos mej"
Finns den att köpa någonstans ?
Skall på ett bröllop i sommar och jag tycker den är så fantastiskt fin!"

Svar: Hej Annelie och tack för komplimangen. Den gröna, pärl-och stenbeströdda Vintage-klänningen inköptes när jag var i Los Angeles och konsuln bestämde sig för att arrangera en mottagning till min ära. Snabbt sprang jag ut i shoppingstråken och fann denna pärla, perfekt för lite exklusivare tillfällen. Jag har bara använt den ett par gånger. Du kan få köpa den. Maila mig ett prisförslag på alexandra@pascalidou.se så är klänningen din. Sen Melina kom har hon tagit över mina garderober så jag både skänker bort och säljer av mina kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar