torsdag 22 april 2010

Två Balidagar kvar och Greklandstips

Äntligen har Arlanda öppnat och Quatar Airways utfärdat en hemresebiljett till mig. Snart hemma. Tillbringade dagen i underbara Ubud. Åt en iskall pumpasoppa med äppelchips på Maya Hotel vid floden med intressanta människor.

Sen tog jag ett Yogapass hemma hos gulliga Kaj och Elisabeth som flyttade hit för ett par månader sen. De bor med risfälten utanför dörren i ett fint balinesiskt hus. Nu är vi tillbaka i Seminyak och det är middag strax med Milo, en italiensk designer.

Till Josse som ber om Greklandstips vill jag rekommendera lilla Antiparos eller kanske Santorini som är utmärkt för både barn och vuxna. Kolla charterutbudet - det finns mycket att välja på och ni kan komma undan relativt billigt och få en härlig semester. Men även Kreta är ett paradis med barn -där finns vattenparker och allt de små människorna kan önska sig. Berätta mer om vad du är ute efter så kan jag skräddarsy mina tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar