lördag 17 juli 2010

Frukost med Anna Anka & Kjerstin Dellert imorgon

Mina systrar Sofia och Dimitra kidnappade mig vid 13.00 och förde mig till Yasuraghit där jag masserades sönder och samman. Vi badade och skrattade som när vi var små, vi skvallrade och analyserade våra liv. Dagen avslutades med en mastodontmiddag. Tack till er alla för lyckönskningar, blommor och gratulationer. Er kärlek värmer. En vän skickade mig denna dikt som jag vill dela:

Instead of counting candles or tallying the years,
contemplate your blessings now as your birthday nears.

Consider special people who love you, and who care,
and others who’ve enriched your life just by being there.

Think about the memories passing years can never mar,
experiences great and small that have made you who you are.

Another year is a happy gift, so cut your cake, and say,
"Instead of counting birthdays, I count blessings every day!"

Om några timmar ska jag till jobbet för att leda Nyhetsmorgon Söndag i TV4 med bl.a Anna Anka och Kjerstin Dellert som talar om ålderskriser. Folkhälsominister Maria Larsson talar om barnmisshandel och Veckans par återförenades efter 30 år. Missa inte detta underbara program. Vi ses - er numera mogna vän i etern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar