onsdag 28 juli 2010

Kärlekssjuka och mattjakt

Sitter och läser in mig på erotiska avarter typ erotomani, stalking och sexuella förföljelser inför söndagens sändning. Har någon erfarenhet av detta? I populärkulturen glorifieras kärleken ofta men i verkligheten finns en massa smärtsamma historier som ibland utmynnar i brott och kränkningar. Veckans par blir partiledaren Maud Olofsson som får ta med sig vem hon vill. Vilken fråga vill ni att jag ställer till henne? Melina och jag var hemma hos min kompis Susanna och hennes barn och åt en ljuvlig middag bestående av hemmagjorda köttbullar och örtkryddad risoni. Jag beundrar människor som kan försköna den enklaste rätt. Annars söker jag heltäckningsmatta för mitt sovrum och står och väger mellan vit eller grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar