måndag 5 juli 2010

Tjuvnyp, bröllop, dop och debatter

Just satt mina svullna och sönderdansade fötter i ett ljuvligt Stockholm efter mitt livs finaste bröllop och dop. Lillasyster Dimitra var som en sagoprinsessa i sin bröllopsklänning och hennes man Theo var så stilig att man fick tårar i ögonen. Strax kommer bilder. I tre dagar och nätter har vi umgåtts och dansat in gryningarna med sköna människor. Vi har dansat på bord och stolar, vi har dansat i ring, på led och alla tänkbara riktningar. Det var snygga volter på dansgolven och skakande kroppar. Jag har aldrig sovit så lite och samtidigt varit så utvilad. Och lilla Pavlos var en drömbebis som trots prästens dränkningsförsök inte gnällde det minsta. Melina var dock lite sotis över att jag bar runt honom i min famn så det blev några tjuvnyp:

Nu väntar Almedalen! I love Almedalen. Och Visby. Och er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar