söndag 8 augusti 2010

Barnkläder

Vad kul att ni tycker att Melina är fin. Alla är barn är fina. Med sina rena själar och öppna hjärtan. Med sin fascination för ögonblicket och sin närvaro i nuet. Min dotter är min läromästare.

Marc Jacobs-klänningen i förra inlägget har hon fått av min kompis Magrina när hennes dotter Maja växte ur den. Dressen ovan från märket Plastisock har en grekisk kompis i Malmö startat.
Jag ger och jag får en massa fina barnkläder och den här återvinningstanken som vi praktiserar med barnkläder tycker jag är väldigt sympatisk. Varför byter inte vi vuxna också kläder med varandra?

Ovan en Laura Ashley-klänning som jag köpte på rea i LA när jag var i åttonde månaden och hoppades på en flicka. Eftersom Melina nu växer ur sina kläder i snabb takt får ni hojta till om ni behöver barnkläder. Jag har en kasse som vi inte längre använder. Idag fick hotellstäderskan ett par skor till sin dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar