måndag 8 november 2010

GRATTIS MALMÖ!

För en fotbollsframgång som födde en Zlatan och som nu skördat guld. Grattis Malmöpolisen till gripandet av lasermannen som satte skräck i staden och staten. Nu kan stadens invandrare andas ut en stund. Nu kanske de som torgförde märkliga teorier tystnar.

Jag hade en fantastisk premiärdag i "Efter tio" i TV4 med min nya idol Krister Henrikson som gjort en imponerande klassresa från en fiskarfamilj i Grisslehamn till prisbelönt skådespelare. Sen kom Andreas Carlsson med sin charm och skärpa och sitt bländande leende. Gå in och titta på programmet på www.tv4.se/eftertio

Och imorgon kan ni skicka in frågor om sömn. Jag som sover dåligt har många frågor i ämnet.

Nu ska jag gå till stiftelsen Läxhjälpens middag där jag sitter i styrelsen och raggar pengar från näringslivet för läxhjälp till elever i fattiga förorter så att de kan klara skolan och göra en lika fin klassresa som Krister Henrikson gjort.

Vi ses imorgon i "Efter tio". Kram och tack för era mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar