måndag 1 november 2010

Rasism raderas!

God dag, god vecka och god månad alla härliga människor! Jag har haft en effektiv och inspirerande dag med många löftesrika möten och filmen "Fair Game" som jag såg inför "Efter tio" som jag ska leda i TV4 snart. Sean Penn, min favoritskådis, gör en fantastisk rolltolkning och filmen väcker många frågor kring USAs utrikespolitik. Så se den om ni gillar politiska filmer.

Jag var hos min tandhygienist MaryamCity Dental som gav tänderna en rejäl omgång och berättade att det är bra att dricka vatten varje gång man ätit sötsaker för att skölja munnen. Bra tips för mig som är sockerberoende.

Nu ska Melina och jag mysa med böcker och pussel och sen har jag en bunt räkningar som måste betalas.

Och en gång för alla - ni som skriver rasistiska, sexistiska kommentarer behöver inte läsa den här bloggen. Era kommentarer raderas automatiskt. Detta är inte ett propagandaforum för främlingsfientlighet. Lycka till och hoppas ni finner glädje och kärlek i livet som kan få ert mörker att spricka upp en smula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar