lördag 4 december 2010

Män klär och klär av kvinnor

God morgon vintervänner! Läs min kolumn här Männen bestämmer hur kvinnorna ska klä sig. Signaturen Kartong skrev en mycket intressant kritisk kommentar i mitt förra inlägg där han som man blir stött av min tes. Hur tänker ni?

När ni ändå är inne på Metro måste ni läsa denna artikel: Endast tre invandrare sitter i bolagstoppen. Mångfalden lyser med sin frånvaro ju högre upp man kommer i samhällshierarkin. Det är ett demokratiproblem. Sverige är en liten marknad som behöver utöka exporten till omvärlden. Som ett led i detta borde invandrarnas erfarenheter, kulturkompetens och språkfärdigheter tillvaratas.

Idag jobbar jag hela dagen. Jag får passa på när Melina är hos pappa. Fylla ut tomrummet. Täppa till saknaden. Motstå meningslösheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar