fredag 21 januari 2011

Duffy, Montazami och Hasse Aro

Ig�r st�tte vi p� s�ngerskan Duffy p� stan. Jag k�nde givetvis inte igen henne utan det var Jessica Andersson och Andreas Lundstedt som pekade ut henne och jag gick s� klart fram och h�lsa henne v�lkommen till Sverige. S� s�t och med en massa h�rextensions som v�gde mer �n hennes sp�da kropp. "You have to watch me in Skavlan tomorrow" sa hon och jag svarade: "You have to watch me in Let's Dance and vote for me". Nej, v�nner, ta bort sk�mskudden. S� sa jag inte alls.

Sen gick vi till Maria Montazamis fest och jag snackade lite med henne trots att hon var helt fr�nvarande vilket jag kan begripa med tanke p� all uppvaktning. Jag kan rapportera att jag n�r henne till midjan. Inte ens br�sth�jd. Fan vad m�ktigt att vara s� l�ng. "Du borde g�ra en egen tofskollektion", f�reslog jag och hon svarade: Nu har du inte gjort din l�xa Alexandra - jag har redan en s�n. Minus p� Montazamikunskaperna med andra ord. Nu f�r vi se om Jiven sitter ikv�ll.

Hasse Aro, Linda Lampenius, Anna Book och andra som t�vlat i Let's Dance kom med en massa goda r�d som jag hoppas kunna f�lja. Vi f�r se hur det g�r. Nu laddar jag med en trer�ttersfrukost. Jag �nskar er alla en fin fredag och s� ses vi ikv�ll. Jag beh�ver er. R�sta p� 099 414 10 eller Smsa ALEXANDRA p� 72 400.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar