lördag 8 januari 2011

Knäckt

Igår grät jag som ett barn. Visst, jag vet att det bara är ett underhållningsprogram. En danstävling där kriterierna varierar men jag kan inte hjälpa att jag blev så ledsen. Jag gjorde mitt bästa och det räckte inte mer än till 2or rakt igenom. Näststämst efter stackars Hannah Graaf som trillade.

Önskar just nu att jag var en stor och otymplig man, vig som ett kylskåp, som står och vispar runt sin stackars kvinnliga dansare.

Idag har jag avbokat all träning. Vet inte hur jag ska lyckas uppbringa enthusiasm inför nästa vecka. Snart ska Melina och jag gå på Luddes bröllop. Min dansare, som är lika knäckt som jag, gifter sig på Operan med sin ballerina från Ungern. Så sött. Må de leva lyckliga i hundra år.

Tack för ert stöd. Jag bugar djupt och ödmjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar