tisdag 18 januari 2011

Länge leve lättjan!

Inledde dagen hos Riks-FM och sen jag var allmänt och opassande seg. Några höga knän och jivemooves blev det inte. Kroppen har börjat värka och vänster vrist gnäller lite. Melinas dagiskompis, Noah, kom på fika med sin mamma och lillasyster och jag har inte slutat äta bullar sen dess. Bullar är som lyckopiller för mig. Imorgon ska de dock dansas bort. Vår avsikt är att träna i sex svettiga timmar. Däremellan ska jag klämma in en intervju med grekisk TV. Hur jag ska hinna banka in koreografin och hinna dansa mig igenom låten vi har tilldelats denna vecka vet jag inte. Jag blir skakig och svettig bara jag hör låten. Men kul ska det bli. Om vi lyckas vända skutan.

Ni som behöver lite inspiration kan läsa om hur jag hittar den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar