söndag 9 januari 2011

Näsbula, fläskläpp och stukad fot!

Bild ur Aftonbladet Söndag idag. Så här såg min näsa ut för några timmar sen. Tills jag med all kraft sprang in i en lyktstolpe och det slutade med blålila näsbula och blödande fläskläpp. Som om jag inte redan hade tillräckligt med läppar. Nu ser jag deformerad ut och har ont i huvud och nacke. Dessutom halkade jag och stukade foten. Allt verkar lovande inför fredagen. 

Annars har söndagen varit en fröjd. Melina och jag såg Spöket Laban på bio och hon tycker att vi också borde äta kokosbollar till lunch som spökfamiljen. Likt sin mor är hon en gottegris. Imorgon tänker jag träna Quickstep. Mycket tack vare ert stöd och uppmuntran. Jag har alltid kämpat i motvind och det har gett mig starka armar. Nu är det dags igen. Med en bula på näsan, en fläskläpp och en stukad fot ska jag in i matchen igen. För att det är roligt. För att tävla mot mig själv. Ni har rätt. Tack för att ni finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar