lördag 15 januari 2011

Tack!

Ett stort, varmt, hjärtligt tack för ert stöd, er uppmuntran, er feedback och era röster! Utan er hade vi inte fått gå vidare och dansa jive nästa vecka. En fysisk utmaning som heter duga för en 40-årig småbarnsmorsa. Enligt de sakkunniga är det den svåraste dansen som kräver en övermänsklig kondition. Jag kollade in Jiven på You Tube och satte morgonkaffet i halsen.

Juryn har ju räknat ut mig för länge sen så nu gäller det bara att träna som en tokstolle och göra sitt bästa. Igen.

I duellen som var riktigt rolig men också skräckfylld presterade vi bättre för att jag äntligen släppte loss. Jag kapitulerade.

Annars saknar jag redan Denise Rudberg som fick lämna tävlingen. Hon är en stark, energisk och härlig kvinna som levererade en rykande rumba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar