söndag 30 januari 2011

Tårfylld träning

Efter en dags vila var det dags att försöka sig på några sambasteg. Men det slutade i tårar på en sackosäck. Ludde tröstade så fint men jag kunde inte stoppa tårflödet. Jag är så ledsen för att Melina har åkt till Thailand med sin underbara pappa i två veckor och jag vet inte riktigt hur jag ska överleva detta.  Jag var så säker på att jag skulle åkt ut med tanke på de låga poäng vi fick av juryn och hade i princip räknat med att följa med dem.

Istället är jag hemma nu och gråter. Melina tröstade mig redan innan hon åkte med att säga: "Mamma jag ska bara åka fort till Thailand, bada lite och komma tillbaka till dig". Mitt lilla sockerhjärta är på andra sidan jordklotet och plötsligt känns livet meningslöst och tomt. Usch. Hoppas att allt går bra. Att hon har på sig säkerhetsbältet som hon avskyr på flyget, att hon inte får denguefeber eller myggbett eller magsjuka. Att hon inte blir ledsen och saknar sin mamma som saknar henne så hjärtat snart brister.

Precis innan hon flög iväg ville hon att vi skulle leka Frisersalong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar